June 14, 2011

Ob la dee dee dee.... ;)


aku xtau la ape gilenye aku semalam... dok melayan lagu industan... ahahahaha... lama da aku tinggalkan tebiat aku yg stu tu.. kalau lagu industan aku ske sgt suara alka yagnik... suara die best... :) banyak lagu yg die bwk dlm soundtrack cter industan aku ske...

zara tasveer se tu nikalke saamne aa
meri mehbooba
meri taqdeer hai tu machaalke saamne aa
meri mehbooba

cter industan skarang ni da xbest la... best mse aku start nk masuk skolah menengah... ha... mse aku drjah 6 start cter kuch kuch hota hai... sibuk la duk tgok dlm bas rombongan skolah p kuala lumpur... pastu byk gak cter yg best.. bpe thun je pun yg best... masuk artis2 baru yg terover seksi.. da xbest da.. jalan cternye pun da mengarut sgt... sori kalau ade org industan yg baca blog aku ni... tupun kalau diorg paham la... hehehehe... no offense k?


notakaki: langkah lebih jauh lagi... ingin lagi aku tersenyum walaupun hanya berpura-pura...



2 comments:

Mohd Najib Bin Halil said...

laaa...kaki hindustan eh...hahhaa...betul masa kite sek men dulu jek best skrg ni mcm dh suam2 kuku jek...hahhaa...kalo aku tgk hindustan konfirm 3 jam tak bergerak..tajuk ape cerita hindustan tu...aku sampai skrg cerita Mann tetap no.1..boleh meleleh air hidung..hahhahaa..

iSmaZuRina said...

xde la kaki sgt... mak aku minat sgt... ble mak aku tengok aku pun melayan je la... kre hr sbtu tu mak aku booking tv... tajuk cter lagu ni ke? cter pardes kot(search dlm tenet sebab xtau..) ahahahaha..