June 26, 2011

dasar berkecuali..

current location: kat bilik... da balik kolej...



ape yang aku nak buat skrg ni aku da xnk amik kisah... mgkin ni lebih baik kot.. kan??? hehehe... kalau orang bercerita aku dengar.. aku xkn tanya or mula dulu... lantak la.. mmg bende tu kalau ade kene mengena ngan aku pun tempias2 je... 
tapi kalau da dengar tu perlu ke aku buat kesimpulan?? aku buat kesimpulan dalam hati je la... xperlu nk mention kan??
ye.. betol tu... baik xpayah amik tau.. kalau boleh aku harap orang2 tu xpayah citer pun kat aku lagi bagus... just keep the mouth, ears, and eyes shut... pretend not to hear or see a thing... maybe not a best decision for everyone... but it works for me... selfish right?? everybody is selfish... not just me.. at some point selfish is required... 


notakaki: hati juga mahu membisu.. tidak mahu besuara... sometimes and in some place it's wiser to remain silent

4 comments:

Inugami Zamura said...

jgn disebbkan sesuatu you nak tukar personaliti..mgkn bleh tipu orang tp x ley tipu diri sendiri..
TAPI,sekiranya rasa kadang2 2 senyap lbih bagus,it's fine.
Anyway,chill k.Jangan takut untuk bersuara.coz you're not alone ^^

Mohd. Najib Bin Halil said...

hhaa,,,good..kalo silence tu yg terbaik..ok lah..aku support...

iSmaZuRina said...

yups.. you are definitely right inugami... i won't change for some silly.. but i choose not to speak as no one will listen.. anyway thanks for your thoughts.. :)

iSmaZuRina said...

najib.. jgn risau... ngan ko aku masih kuat membebel.. sila la tadah telinga ko tu siap2... lalalala.. hehehe... :)