June 06, 2011

DSLR anyone???


setelah beberapa hari buat topik berat... muahahahaha... sbnrnye lbey kepada melayan perasaan... hari ni kte buat topik ringan ckit la... iyerla... before start study... layan blog jap... boley x mcm tu... mestila boleh!!!! as the title implies.... aiseh... speaking la plak... ahahahahaha.... gelak lagi... hahahahahahahahhaha... ok.. bagus tu! cukup2 la gelak... untuk mereka yg sgt la suka amik gmbar... termasuk la aku... mesti harap ade DSLR kan?? kan??? wah... skrg trend lg besor... lg mahal.. hmm.. kalau dulu klo boley nk beli cam digital yg kecik2 je... org kte senang nk msuk poket.. skang ni.. kalau ade DSLR nk tayang aje... sebenar bukan nk tayang... da xmuat kocek... kikikikiki
aku pun kalau boley nk ade DSLR... penat tau edit gambar... da mls da... kalau ade DSLR tu amik je.. cantik da gmbar tu... huhuhu.. err... cantik ke??? ok.. aku tau aku xcantik... pki la kamera canggih cmne pun... xde la kalau pki kamera DSLR tu muka aku jd mcm megan fox plak kan??? hmm.. ape boley buat... berangan je la buat sementara waktu... banyak lg bende yg lbey penting nk beli... kan????

rsenye... ni je gmbar yg paling sopan kat tenet... ahahaha.. cantikla rambut megan fox...

notakaki: tengok megan fox ni... mcm rse nk letak nme arnab megan sekor... fox sekor... ok x?? cilok idea rossa sape tah bg nme kucing die mcm tu... hihi





No comments: