June 13, 2011

Dear heart.... listen!

maaf ku tak bisa memilih dirimu,
kerna ku terhanyut mencintai dia,
inilah salahku yang memberi ruang,
di dalam hatiku untuk mencintai nya..

hari ni asyik ternyanyi lagu ni je.. xtau la nape.. hehehehe.. jadi aku pun melayan je la lagu ni jap... lagu ni buat aku teringat citer yg tiz zaqyah berlakon tu... citer asmaradana... lagu dalam citer tu lagu ni la... mgkin dalam citer tu... tiz nk mintak maaf ngan shaheizy sbb da syg kat husband die.. rsenye sesuai sgt lagu ni jd lagu tema citer tu...

kalau aku nyanyi sbb pe plak?? ahahahaha... aku xde nk pilih antara dua laki mcm tiz.. tp dalam idup aku skrg ni kne jugak buat pilihan... kan??? huhuhu... sbnrnye aku dah tau ape yg aku kne pilih... tp aku cuma perlu lagi sedikit masa untuk buat pilihan tu... at least bila aku buat pilihan tu nanti tak ade hati2 yang terluka... termasuklah hati sendiri... oh hati... napela ko ni degil sangat!!!!grrr... ;x


notakaki: ...izinkan aku bahagia hanya untuk seketika cuma... aku cuma minta sedikit saja waktu lagi... sabarlah wahai hati2.. :O



2 comments:

Mohd. Najib Bin Halil said...

Melihat org bahagia boleh buat kita bahagia..yang penting HAppy..:)

iSmaZuRina said...

hmm... btol la tu najib.. even a fake smile can save a million tears..