July 24, 2011

just another 11 weeks..

15 minggu sudah berlalu... kadang-kadang terasa masa pantas meninggalkan aku.. tapi ada juga kala yang aku rasakan bilakah ia akan berakhir.. mampukah aku untuk melangkah lebih jauh.. meninggalkan masa silam dan memulakan hidup yang baru..
tiada banyak perubahan yang aku rasakan.. mungkin kerana tidak banyak yang aku usahakan untuk berubah.. aku tahu, aku tak patut begitu.. aku cuba dan terus cuba.. kadang-kadang aku rasakan semangatku kian pudar.. tapi adakala semangatku panas membakar..



aku tahu aku perlu berubah supaya kegagalan masa silam tidak berulang kembali.. sudah banyak air mata yang tumpah menangisi, juga kata-kata yang menasihati..

'malah kesilapan pun mungkin menjadi perkara penting untuk menjamin kajayaan yang bernilai'



notakaki: just another 11 weeks... 

No comments: