July 08, 2011

bertemankan minyak cap kapak..

dah lebih 3 hari aku tak berapa sihat.. jadi nak update blog ni pun rasa macam malas je.. sori ye encik blog.. kadang-kadang sakit kepala teruk sangat.. asyik makan panadol je.. macam rasa bersalah pulak pada encik hati.. penat berkerja.. jadi pakai minyak cap kapak je la.. nak kurangkan kerja encik hati.. lepas pakai minyak kapak tu.. kepala pun berangin je kan... macam pakai tonic rambut... hehehehe
selsema pun bukan main aktif lagi.. aku pun sok sek sok sek... kesian kan aku.. hehehe.. malasnya nak makan ubat.. well, my friend said.. doctor make the worst patient... betul sangat la tu.. ye la.. mana tak nye.. bila suruh makan ubat culas bebenor... tapi cuba kalau nasihat kat patient... 'encik, tak boleh tinggal makan ubat ni.. hari hari kena makan.. bla bla bla.. ' :)
oleh kerana encik selsema, encik headache dan encik fever bertungkus lumus mengerjakan aku 2,3 hari ni.. aku pun terpaksa berkerja kuat melawan balik.. haha.. it's like a war you know..


alhamdulillah.. hari ni bertambah baik dari semalam.. semalam pun dah telan 2 biji panadol, 1 biji aerius dan sapu minyak kapak.. pastu tidur.. tak ingat dunia dah.. agaknya kena bom pun tak sedar... hehehe


notakaki: gedik nya la kau isma.. tak sihat pun nak buat entri kat blog.. hehehe.. saja  nak manja-manja dengan encik blog..



6 comments:

don_apis said...

is mmg gedik ;p

iSmaZuRina said...

tenuk mmg hampeh..

don_apis said...

haha..relaks r Is...nanti tambh sakit tu..

iSmaZuRina said...

smpai ati kte aku gedik.. huhu.. :(

don_apis said...

sory2...ko x gedik..ko seorg yg manja..^_^

iSmaZuRina said...

ha.. yang tu baru la betol... (",)