July 15, 2011

jika aku seOrang VAMPIRE!!

hahaha... aku terikut-ikut sudah cerita the vampire diaries.. even in real life memang aku tahu sangat yang vampire like in that movie never exist... kalau in a scarier form mungkin la kot.. in Malaysia they call them PONTIANAK... errr... betul ke?? hahaha..
jika aku seorang vampire, aku mampu turn off kan what ever feeling yang aku tak suka.. let say, aku rasa aku suka kat sorang ni.. aku boleh turn off kan perasaan tu whenever i want.. kalau sedih, aku boleh off kan sedih tu.. kalau marah aku boleh offkan marah tu...
sebenarnya nak feature yang atas ni je.. yang compelled others tu aku tak nak la..
tapi in the end aku tak nak la suck other people's or animal's blood... yucksss... :P

tak nak lah letak gambar VAMPIRE yang scary tu kan.. dah malam-malam ni seram wei.. hahaha
hehe.. walaupun mustahil... kalau siapa-siapa nak jadi vampire ni jadi lah yang cute je.. jangan la scary sangat...  vampire tu mitos sahaja okay... jangan terbawa-bawa sangat dengan movies or drama ye~!


notakaki: mengarut je malam-malam ni... huhu... :D



No comments: