May 31, 2011

rumah idaman???

pernah x korang tengok citer when a stranger calls... adoi comey nye la plakon yg dlm filem tu ye... ok lupakan pelakon tu sbb aku pun comey jugak... sila bayangkan aku yg comey ye.. hahahaha... klau korang penah tgok cter tu msti korang tau umah tempat diorg berlakon tu kan... mandrakis residence... comey nye umah tu... penuh ngan teknologi untuk keselamatan kat umah... pastu saving plak... ble ko msuk stu blik, lampu bilik tu automatic menyala... xpayah la korg sibuk kalau terlupa ke ape ke... ok meh tgok cmne rupanya umah tu...

okey... ni umah asal yg dalam filem tu la... umah tu wooden made... plus ade cermin ckit... umah tu dkt ngan tasik

yg ni versi sim punye... cari dlm tenet xde plak tunjuk yg dlm punye design... yang cermin tgh tu mcm taman la... ade love bird dalam tu.... 





okey penat nak cter stu2... tapi bg aku umah tu comey sgt.... except the part yg die gne cermin tu la... org luar ley nmpk dlm umah.... kalau umah sdri.. yg luar tu xnk la mcm tu... especially design bumbung die... aku xbpe minat... hahahaha... cermin tu plak aku tukor jd 2 sided mirror... ley kan... aku je ley nmpk luar... org kat luar xley nmpk aku... yg paling aku minat garden in the house tu... comel... huhu design dlm die pun aku ske...


notakaki: tah pape je berangan umah sdri... janji selesa sudah la... tapi aku mmg minat unsur glass house tu... nmpk moden... hehehehe... acececece... nape la aku amik medic.. xamik designer??? adekah aku tersalah bidang??? hmmmmmmmmmmm..... :)

No comments: