May 25, 2011

manic weh!!!

skarang ni full of goal directed activity... hahhahahha... macam orang manic pun ade jugak... am i conscious or unconscious of what i feel?? mari meng'suppress' kan semua rasa sedey dengan banyak kan aktiviti... mari ketawa suka2... jgn fake the laugh or the smile... testing gelak... hahahaahahhahahahahhaaha...ooo.. sy suka gelak... ooo... lpe... ape goal direct aktiviti tu ye??? was that circumtanstiality??

train of thought???

1. broga hill.. mari shafeeqah dan rosatikah.. bila mau mendaki??? lepas p broga hill kte p panjat gunung everest lak... 
2. shopping... wah... seronoknya shopping... siap la ko pasaraya!!! (spending spree)
3. teambuilding... yeker?? ade firecamp dan segala2 yang best... korang xley  ikut... ni aku p ngan orang2 yg special je... ade org sponsor beb... ape lg?? jgn lepaskan nikmat yang Allah bg... wah... bahagianye aku!!!
4. nak memasak byk benda... tapi kne p shopping dlu... ooh jpa cpat la ko menjelma dalam akaun aku!!!
5. nak kerja pas abis blaja... wah da pndang jauh ni... sebelum dapat kerja tetap.. aku nk lepak kat cni.. kerja je la kat pasaraya... dr aku duk umah mengembangkan lemak... sebenarnya ade sebab lain tapi xley gtau kat cni... t ade org marah... ade aku kesah ke ko nk marah2...:P
6. nak make up2.. hahaha... nk makeup kan org... sape nk muka die kne conteng ngan aku??
7. nak baca buku.... xmau balik umah... distraction!!! :P
8. nk joging tiap2 petang... ujan pun nk redah je...

notakaki: ok... cukupla untuk hari ni.. t aku gtau lg ape aku nk buat... ooo... lpe... kne save duit ckit... nk buat bayar duit pendahuluan sewa umah...

No comments: