May 11, 2011

alone vs company??


ade x kdg2 korang rse korang nk lepak sensorang??? dlm bahasa omputeh nye.. prefer to be alone... kalau korang xde... ade aku kesah!!!! hehehe... aku ade... aku ske sorg2 bile:-
1. aku bad mood atau sedih... bukan sbb aku xske org comfort aku... tp aku perlu masa untuk tenangkan fikiran.. 
2. jogging.. bukan sbb aku nk underestimate org.. tp aku ske sorg2 sbb aku slow jog je.. hahaha.. nnt org boring jog ngan aku... 
3. shopping.. klo shopping sorg2 aku xnyusahkan org... klo jln ngan org t aku jd terover teliti.. so lmbt nk buat pilihan... esp ble taste aku ngan org yg aku kuar tu lain... bg aku ok dah.. tp die kte xcntik.. pastu tgok yg lain.. amik mse yg lama la..
4. study.. yg ni xdela slalu... aku ok je stdy group.. tp aku kdg2 prefer nk stdy sendiri...

dlu aku slalu buat perangai p tgok wayang sorg2, p shopping sorg2.. lepak kat borders smpai bosan.. pastu balik.. best la jugak.. hehehe.. t ade masa aku nk buat cmtu lg...


notakaki: u have your own way to entertain yourself.. whether u are alone or u need company beside u... all u have to do is be happy.. ventilate and smile...


No comments: