May 09, 2011

badan sihat otak cergas!


tajuk xsesuai ngan pic??? xdela... sesuai sgt da tu... sbnrnye aku bru blik swimming... huwaaa.... lme xswimming... sgt rindu weh!!!! aku kan tgh berusaha nk kuruskan badan ni... yela.. selepas mengepam bdn sebulan yg lalu.. mggu ni nk blik umah nk ade perubahan ckit
checklist:
/- mkn nasi separuh skali sehari je
/- mkn ikan je ngan sayur
/- jogging
/-swimming
/- kellogs 2week challenge

sbnrnye td dok ngajar kwn aku berenang... sbnrnye aku pun xde la pndai sgt... setakat nk ske2 tu pndai le... tp kalau kne cmpak kat laut rse nye aku yg lemas dlu... heheheh

nape pic kat ats gmba cendawan??? ni la part yg paling best... lepas swimming.. pling best buat ble da smpai blik adalah makan sup cendawan... smbil tu pasang aromaterapi kat bilik... wah!!! sgt refreshing and relaxing... hilang ckit tension2 kat kepala ni kan... ade ke org mkn cendawan kaler ijau.... ok.. jgn jd so called lurus bendul... gamba tu contoh je... klo letak gamba sup cendawan xcantik... hahahaha.. nape aku pilih cendawan ni.. sbb die comel... klo letak yg kuncup nnt org pk bukan2... well.. u know what i mean kan... klo xknow lg better... (mengarut sudah!!)  

notakaki: well sy xamik jus mate ok... membazir nye beli jus mate... mahal tahap ape je... tp rsenye susah nk apply.. xcye korg boley search kat tenet tu diet die mcm mne... for me... xdela safe sgt diet mcm tu... hehe.. xtau la for others.. just my point of view k.. no offense..

No comments: