March 23, 2011

dah FINISH ke???




huhuhu... apela masalah aku ni yer???? aku pun xtau la... i don't know what's wrong with me... Ya Allah... Sesungguhnya.. aku bersyukur sbb da abis exam... before exam... xley tdo.. kepala sakit.. jantung rse nk pecah sbb byk nak bce.. study... kne wat tu.. kne wat ni... huhuhu... tp da pas abis exam ni.. still xley tdo gak... pun skit kepala gak... mgkin rse xbuat yg terbaik kot mse exam tu... huhu.. sbb tu jd mcm ni... so ade rse guilt plus takut!! ley ke x lulus ni??? huhuhu

so... aku decide nk blik kg... malam ni jugak... nk release tension jap.. jmpe family n main2 ngan bunny...

Ya Allah, Ya Khabir (Maha Mengetahui), Ya Mujib (Maha Memakbulkan)... Ya Samad (tempat bergantung)... hanya padaMu aku memohon pertolongan... tolonglah aku... permudahkanlah urusanku..

bg korang2 yg belom exam.. walau kat mne pun korang... aku doakan korang berjaya... doakan lah untuk aku skali ye...

mood: tension xley tdo... huhu....

1 comment:

lot 5200 said...

http://alaihomestay.blogspot.com/ penginapan unggul di melaka