March 17, 2011

BLE SUME NK CKP PSL EXAM.....


da bpe2 hr ni start exam.. skang ni relax ckit sbb paper a, b c... so, ade la mse aku nk usha2 blog ni lme ckit.. klo x, jengah2 camtu je... ckp psl exam ni... ramai la xpuas hati soklan susah, soklan pelik2 yg kuar... yg mengomel tu termasuklah aku... hehehehehe..
mlm first before exam tu pas isyak je aku da masuk tdo.... konon da abis study la... padahal beribu riban page lg xbce... tp stay calm... alih2 aku mimpi pelik2..
lebey kurang camni la mimpinye....


jd kul 4 aku da bgun... wahahahaha... mse tu la cbuk menyelak riban2 page yg aku xusha lg.. adoi.. palpitation toksah nk ckp la mse tu... rse mcm nk meletup jantung aku... sampai terbawak2 time exam... mujurla xde thought block mse jwb first day tu... second day exam aku xbpe best... aku mmg totally hentam stu soklan ni.. mmg sure2 ilang 10 markah out of 100... huhuhu.. tp nk buat cmne... redha je lah.... tepon umah.. mak aku bg nasihat... kuat blik semangat aku ni... so stdy la untuk hr ketiga(smlm la tu).... smlm aku mcm hepi ckit... nk kte ok sgt tu xla.. tp better la ckit kot... ape yg aku ley wat conclusion aku mmg xley amik internal medicine... hahahhaha.. xmau xmau xmau... bg kat org lain la spe nk amik internal med ke, paeds ke.. doc pun stu bg la ktorg cmne nk tulis a,b,c ke....


kan senang ckit idup kami ni.... ni ade ke patut tnye psl shoulder, interpret hysteroscopy, CT scan.. slalu suh interpret Xray je... huhu.... untuk exam ni xley ke kuar kan soklan yg sng2 ckit... da la xde hint or clue sgt pun exam ni... kne bce buku tu dr muka depan tu smpai belakang... klo kat kulit die ade tulisan or gmba pun kne bce!!



da jd rutin plak mggu exam tdo kul 10 lbey bgun kul 4... eleh.. buku kat dlm gambar tu ckit sgt.... xsetanding ngan buku n nota yg ktorg kne bce tau!!! hahha.. poyo jap...

korang stdy la tau.. spe yg da nk exam tu... jgn nnt korg jwb paper korang cmni plak:-



tgok gmba ni aku gelak gle2... tmbh2 lg yg kungfu gland tu... aku hrp n doa sgt2 aku lulus exam ni... xmau xmau xmau kne exam ni lg next 6 month... hrp jd doc ngan semua kwn2 batch aku... xnk ade sorg pun yg kne repeat...

oooohhhhoooooooiiiii.... mggu dpn clinical... xnk dpt hr isnin or selasa or khamis or jumaat... nk ari rabu boley??? ley ke nk mintak??? hehehehehe... harap dpt kes yg aku familiar sampai prof pun kalah ngan aku.... hahaha... over the weekend... stdy ye jgn xstdy... tp klo nk p release tension jap pe slhnye.... 

selingan jap... hehehe.. bg org2 yg stress exam n stress stdy tuk exam..

eh... nk dekat kul 1 da... nk tdo jap.. pastu kne stdy untuk esok plak.... papepun gudluck ye kwn2.... mari pakai jubah merah sme2.. mari jd org yg nme nye kne pggil oleh dekan kerana lulus with distinction 30 hb ni... doakan kejayaan bersama... amin...




No comments: