February 20, 2012

Belum Masaku..

siapa yang dalam dunia ni tidak mahu disayangi..  jawapannya.. sifar... memang benar jodoh pertemuan itu ditangan yang maha kuasa.. bila is lihat diri is pada masa lalu is sedar is buang masa menanti suatu yang tak pasti... dugaan yang is perlu lalui hanya untuk menurut kehendak hati.. is xmampu melihat air mata mereka tumpah atas kedegilan is.. tapi is juga tak pasti jika is mampu terima insan lain di hati is.. jalan masa hadapan yang is pandang sukar... setiap hari is berdoa supaya semoga segalanya dipermudahkan... supaya is boleh buat keputusan yang memuaskan semua pihak..
kawanku.. jika kau mahu lihat aku bahagia seperti dirimu.. doakanlah jodoh aku dengannya mudah... benar.. aku sangat berahsia denganmu.. maafkan aku... jika dia memang jodoh aku, kau pasti akan tahu kebenaran mengapa aku jarang bercerita tentang dirinya.. cuma yang pasti.. aku hanya mampu berkata belum tiba masaku untuk itu..


notakaki: baru balik dari oncall.. dapat berita baik dari kawan.. tetiba rasa tersentuh pula hati... aku bahagia untuknya tapi dalam masa yang sama air mata tumpah bila fikirkan masa depan sendiri...

1 comment:

rosatikahahmad said...

isma..terharu gle aku bce entry ni..
aku sentiasa doa yg tbaik untuk kwn2 aku..
bile sampai mse ko nk cter..aku ada.
aku igt pesan ko kt aku..cbe buke pintu hati utk org lqin..yg lpas biar lepas is..