April 16, 2011

ALLAH.... ampunilah dosaku....

berulang kali aku melakukan kesilapan yg sama... walaupun Allah da bg petunjuk kat aku berserta amaran,... Allah.... sesungguhnya Kau Maha Pengampun... maka ampunkan lah dosaku ya Allah... berkali-kali aku melakukan dosa... berkali2 jugalah aku bertaubat dariMu...



لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنْ الظَّالِمِينَ. فَاغْفِرْ لِي فَإِنَّهُ لَا يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا أَنْتَ

Tiada Tuhan melainkan Engkau, sesungguhnya aku telah menzalami diriku sendiri dengan kezaliman yang banyak. Maka tiada siapa yang dapat mengampuni dosaku melainkan Engkau.




aku mohon Ya Allah... terimalah taubat-taubat ku.... jauhkan dan lindungilah aku dari melakukan dosa.. 



لَا حَوْلَ  وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَظِيمِ

Tiada keupayaan (untuk mentaati perintahMu) dan tiada kekuatan (untuk menjauhi laranganMu)  melainkan dengan keizinan Allah yang Maha Besar.



Ya Tuhan kami, janganlah engkau mengubah hati kami selepas Engkau memberi hidayah kepada kami dan kurniakanlah kami rahmat di sisiMu sesungguhnya Engkaulah Maha Pemberi.



ampunkanlah aku Ya Allah.... 

No comments: